Tältä sivulta löydät tietoja liikuntapalveluiden käynnissä olevista tapahtumista ja kampanjoista.

Tapahtumat

Tällä hetkellä ei tiedossa olevia tapahtumia.

Kampanjat

Saviseutu liikkuu -kampanjat

Saviseutu liikkuu -kampanjat ovat Saviseudun kuntien välinen, yhteinen kuntoilukisa. Haasteessa mukana Aura, Koski Tl, Loimaa, Marttila, Oripää ja Pöytyä.

Vuoden aikana kisaamme Saviseutu liikkuu hiihto-, kävely- ja pyöräilyhaasteissa. Kaikkien yhteystietojen antaneiden osallistujien kesken arvotaan palkintoja.

Kampanja-ajat

Saviseutu hiihtää 1.1.–30.3.
Saviseutu pyöräilee 1.4.–30.9.
Saviseutu kävelee 1.9.–31.12.

Lisätietoja
Liikunnanohjaaja Tarja Mäki p. 02 761 1252

Saviseutu kävelee 1.9.–31.12.2020

Merkitse ylös päivittäin kävellyt / hölkätyt kilometrit. Palauta täytetty lomake 15.1.2021 mennessä Virkistysuimala Vesihoviin tai kirjastoon. Lomakkeita on saatavilla Vesihovista ja kirjastoista. Voit myös tulostaa lomakkeen tai kirjata kilometrit sähköisesti alla olevista linkeistä.

Tulostettava lomake
Sähköinen kirjaaminen

Syksyn Kävely keveämmäksi -haaste 70+ -vuotiaille 1.9.–31.12.2020

Tule mukaan syyskauden kävely- ja jumppahaasteeseen ja osallistu arvontaan!

Kesän Kävely keveämmäksi -haaste on uudistettu syksyn liikuntahaasteeksi, joka jatkuu vuoden loppuun asti. Lähde kohottamaan kuntoasi jumppaamalla ja kävelyaskelin, saat voimia jalkalihaksiin ja hyvinvointia koko keholle.

Kävely kevyemmäksi -seurantalomakkeen voi hakea kirjastoista, Virkistysuimala Vesihovista sekä Alastaron, Hirvikosken ja Mellilän apteekeista tai tulostaa alla olevata linkistä.

Kävely kevyemmäksi -seurantalomake

Merkitse kävely- ja voimistelukerrat seurantalomakkeeseen ajalta 1.9.–31.12. Osallistut arvontaan palauttamalla lomakkeen 15.1.2021 mennessä johonkin Loimaan kirjastoista. Muista kirjoittaa lomakkeeseen nimesi ja yhteystiedot.

Arvontapalkinnot

Vesihovin 10-kortti (1kpl)
Hirvihovin kuntosalin 10-kortti (1kpl)
Hyvän olon liikunnan kevätlukukausimaksu (1 kpl).

Lisätietoja
Liikunnanohjaaja Tarja Mäki p. 02 761 1252

Jumppia ja liikuntavinkkejä