3.11.2020

Sähköinen taloushallinto pienen yrityksen työkalupakkina -webinaarisarja alkaa 16.11

Kolmeosainen, maksuton webinaarisarja on tarkoitettu pienille yrityksille, jotka haluavat kasvaa ja hallita talouttaan ajantasaisesti.

Osa 1: ma 16.11. klo 17.00-18.30
– Mitä tarkoittaa sähköinen taloushallinta, mitä tarvitaan, kenelle sopii ja mitä hyötyä?
– Ajan säästöä ja eväitä tuloksen seurantaan

Osa 2: to 26.11. klo 17.00 – 18.30
Kassavirta ja laskuvaatimukset

Osa 3: to 21.1.2021 klo 17.00- 18.30
Palkat ja viranomaisilmoitukset

Aihe on yleispätevä jokaiselle toimialalle, myös maatalouteen. Oy-muotoiset yritykset huomioidaan erikseen, mutta pääpaino tässä webinaarisarjassa on tmi-muotoisissa yrityksissä.

Kouluttaja: Palvelupäällikkö Jaana Laaksonen, ProAgria Länsi-Suomi.

Ilmoittautuminen 13.11. mennessä.

Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki viimeistään kaksi tuntia ennen tapahtumaa.

Webinaarisarjan järjestävät Kuluttajat ruokatalouden keskiössä-, Menestyvä maatila- ja Hiilineutraalit ratkaisut Varsinais-Suomessa 2020-2022 hankkeet.

Webinaarisarjan esite